ShippingWatch

Sociale medier skal styrke kundeservice hos Maersk Line

Kundeservice er et oplagt sted at udnytte de sociale medier endnu mere hos Maersk Line, viser ny analyse. Åbne diskussioner om problematikker kan nemlig være med til at mindske antallet af enslydende spørgsmål.

Foto: Colorbox

Sociale medier kan hjælpe Maersk Line med at optimere kundeservicedelen i rederiet.

Sådan lyder en af konklusionerne fra et ny studie, hvor rederiet har indhentet råd fra en række eksperter, herunder analysebureauet McKinsey. I løbet af de sidste seks måneder har Maersk Line undersøgt potentialet for rederiets store arbejde med åbenhed og med at lukke omverdenen ind via sociale medier.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Maersk: Situationen stabiliserer sig i Shanghai

Situationen i Shanghai er ved at stabilisere sig, og generelt fungerer havnene i Kina godt, lyder det fra Maersk. Til gengæld melder rederiet om et fortsat stort pres på europæiske havne.

CBS lancerer bestyrelses-uddannelse for shipping

Med støtte fra en række profilerede shipping-navne er halvdelen af pladserne på det første modul af CBS’ nye Blue Board Leadership Programme allerede besat. Andreas Sohmen-Pao er blandt underviserne.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs