Rederier: Åbenhed skal gavne forretningen
Det danske rederi Norden har tre primære interessenter, når det kommer til kommunikationen. Kunder, aktionærer samt nuværende og kommende medarbejdere. Det fortæller kommunikationschef Nicolai Jöhncke i et interview om rederiets arbejde med åbenhed og transparens.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Analytiker: Stadig huller i Maersks åbenhed
For abonnenter
Åbenhed: Antikorruption på dagsordenen hos MACN
For abonnenter
Udfordring for Maersk at kommunikere som konglomerat
For abonnenter