ShippingWatch

Rederier: Åbenhed skal gavne forretningen

Hos Norden og Torm har man forskellige tilgange til åbenhed og transparens. Det primære for begge rederier er dog, at det gavner forretningen, fortæller de til ShippingWatch.

Det danske rederi Norden har tre primære interessenter, når det kommer til kommunikationen. Kunder, aktionærer samt nuværende og kommende medarbejdere. Det fortæller kommunikationschef Nicolai Jöhncke i et interview om rederiets arbejde med åbenhed og transparens.

”Det overordnede formål med vores kommunikation er at understøtte forretningen. Det er noget, der skal være til gavn for forretningen og er derfor et spørgsmål om at imødekomme de behov, som vores kunder, aktionærer og medarbejdere har,” siger han.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs