ShippingWatch

Øget åbenhed betaler sig for maritime virksomheder

Flere virksomheder arbejder i dag med åbenhed i deres corporate values, også de maritime af slagsen forsøger sig i højere grad med åbenhed end tidligere. Det skaber værdi, men forpligter også, fortæller professor i erhvervskommunikation.

Foto: Wärtsila

I dag er det mere almindeligt, at ord som åbenhed og transparens er formuleret som deciderede mål i en virksomheds corporate values. Det fortæller Winni Johansen, professor på Institut for Erhvervskommunikation på Aarhus Universitet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs