Øget åbenhed betaler sig for maritime virksomheder

Flere virksomheder arbejder i dag med åbenhed i deres corporate values, også de maritime af slagsen forsøger sig i højere grad med åbenhed end tidligere. Det skaber værdi, men forpligter også, fortæller professor i erhvervskommunikation.

I dag er det mere almindeligt, at ord som åbenhed og transparens er formuleret som deciderede mål i en virksomheds corporate values. Det fortæller Winni Johansen, professor på Institut for Erhvervskommunikation på Aarhus Universitet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også