Øget åbenhed betaler sig for maritime virksomheder

Flere virksomheder arbejder i dag med åbenhed i deres corporate values, også de maritime af slagsen forsøger sig i højere grad med åbenhed end tidligere. Det skaber værdi, men forpligter også, fortæller professor i erhvervskommunikation.
Foto: Wärtsila
Foto: Wärtsila

I dag er det mere almindeligt, at ord som åbenhed og transparens er formuleret som deciderede mål i en virksomheds corporate values. Det fortæller Winni Johansen, professor på Institut for Erhvervskommunikation på Aarhus Universitet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også