ShippingWatch

Sådan gør han: Portræt af Maersk Lines sociale profil

Maersk Line har overhalet McDonald's og Red Bull på de sociale medier. Den 33-årige Jonathan Wichmann er arkitekten bag succes'en og  vinder priser for sine evner. Hvordan gør han?

Foto: Sisse Dupont

Hvad gjorde Maersk Line egentlig med sine 16 containerskibe ud for New York, da den voldsomme superstorm Sandy fejede over den amerikanske østkyst og med sine naturkræfter dræbte over hundrede mennesker og smadrede for milliarder af kroner?

Cirka sådan lød spørgsmålet fra en twitter-bruger til Maersk Line sidst i oktober. Jonathan Wichmann, der er Head of Social Media for rederiet og dermed orkestrerer, hvordan giganten tager sig ud på de sociale medier, besvarede spørgsmålet med en håndholdt videootagelse af rederiets Head of Global Execution.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Forsinkelser forude: Omikron rammer Kinas havne

Det er i det store hele lykkedes Kina at holde covid ude efter det oprindelige udbrud i Wuhan. Så kom omickron – og landets nul-tolerance over for virussen betyder nu forsinkelser i verdens travleste havne.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs