ShippingWatch

Sådan gør han: Portræt af Maersk Lines sociale profil

Maersk Line har overhalet McDonald's og Red Bull på de sociale medier. Den 33-årige Jonathan Wichmann er arkitekten bag succes'en og  vinder priser for sine evner. Hvordan gør han?

Foto: Sisse Dupont

Hvad gjorde Maersk Line egentlig med sine 16 containerskibe ud for New York, da den voldsomme superstorm Sandy fejede over den amerikanske østkyst og med sine naturkræfter dræbte over hundrede mennesker og smadrede for milliarder af kroner?

Cirka sådan lød spørgsmålet fra en twitter-bruger til Maersk Line sidst i oktober. Jonathan Wichmann, der er Head of Social Media for rederiet og dermed orkestrerer, hvordan giganten tager sig ud på de sociale medier, besvarede spørgsmålet med en håndholdt videootagelse af rederiets Head of Global Execution.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Minekæmpe køber yderligere tre LNG-drevne skibe

BHP Billiton føjer tre LNG-drevne tørlastskibe til sin flåde i løbet af de næste seks til ni måneder, skriver nyhedsbureau. Mineselskabet satser på flydende naturgas som et overgangsbrændstof.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs