Mærsk: "Ikke alt er relevant at tale om"

I 2008 begyndte et nyt strategisk arbejde med kommunikation i A.P. Møller-Mærsk. I spidsen stod den nye kommunikationsdirektør Steen Reeslev, der kom fra en tilsvarende stilling i Danske Bank. Strategien om at være mere åben gik ud på især to ting. At ville kunne svare på alt, hvad man blev spurgt om. Og at fortælle historier om, hvilken funktion koncernen, der spænder fra olieboringer over containerterminaler til supermarkeder, har i samfundet. Steen Reeslev fortæller her, hvordan det gik med kommunikationen ud af til.
Læs hele artiklen
Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Sådan gør han: Portræt af Maersk Lines sociale profil
For abonnenter
Shippingrådgiver: Oftest de simple ting der skal ændres
For abonnenter