Mærsk: "Ikke alt er relevant at tale om"

Steen Reeslev har stået som rorgænger for A.P. Møller-Mærsks kommunikation siden 2008, hvor koncernen gradvist begyndte at åbne sig mere for offentligheden og fortælle flere historier om sig selv. ShippingWatch har spurgt, hvordan det gik med åbenheden.

I 2008 begyndte et nyt strategisk arbejde med kommunikation i A.P. Møller-Mærsk. I spidsen stod den nye kommunikationsdirektør Steen Reeslev, der kom fra en tilsvarende stilling i Danske Bank. Strategien om at være mere åben gik ud på især to ting. At ville kunne svare på alt, hvad man blev spurgt om. Og at fortælle historier om, hvilken funktion koncernen, der spænder fra olieboringer over containerterminaler til supermarkeder, har i samfundet. Steen Reeslev fortæller her, hvordan det gik med kommunikationen ud af til.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også