Udfordring for Maersk at kommunikere som konglomerat

Nils Smedegaard er lykkedes med at åbne A.P. Møller-Mærsk mere for omverdenen. Udfordringen er nu at balancere kommunikationen i forhold til konglomeratet, mener lektor ved CBS.

Selv om strategien om mere åbenhed i A. P. Møller-Mærsk er lykkes, udfordrer konglomeratstrukturen koncernens kommunikation, mener Martin Jes Iversen, lektor ved CBS.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også