Udfordring for Maersk at kommunikere som konglomerat
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article3005351.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Nils%2520S.%2520Andersen.jpg)
Selv om strategien om mere åbenhed i A. P. Møller-Mærsk er lykkes, udfordrer konglomeratstrukturen koncernens kommunikation, mener Martin Jes Iversen, lektor ved CBS.
Læs hele artiklen
Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Øget åbenhed betaler sig for maritime virksomheder
For abonnenter
CMA CGM: En gennemsigtig virksomhed er vigtig
For abonnenter
Mærsk: "Ikke alt er relevant at tale om"
For abonnenter