CMA CGM: En gennemsigtig virksomhed er vigtig

Maersk Line-konkurrent og verdens tredjestørste rederi CMA CGM bliver kritiseret for at have en lukket kommunikationsstrategi. Selv fortæller rederiet til ShippingWatch, at gennemsigtighed er en nøgleværdi.

Maersk Line åbnede som led i A.P. Møller-Mærsks strategi sin kommunikation betydeligt op i 2007, da Nils Smedegaard kom til at stå i spidsen for konglomeratet. Det samme anbefales andre rederier at gøre, men det er ikke altid tilfældet. Flere har peget på CMA CGM som et historisk lukket rederi, men det er ikke det billede, rederiet selv har af sin kommunikation.  [fakta-1]

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også