ShippingWatch

CMA CGM: En gennemsigtig virksomhed er vigtig

Maersk Line-konkurrent og verdens tredjestørste rederi CMA CGM bliver kritiseret for at have en lukket kommunikationsstrategi. Selv fortæller rederiet til ShippingWatch, at gennemsigtighed er en nøgleværdi.

Maersk Line åbnede som led i A.P. Møller-Mærsks strategi sin kommunikation betydeligt op i 2007, da Nils Smedegaard kom til at stå i spidsen for konglomeratet. Det samme anbefales andre rederier at gøre, men det er ikke altid tilfældet. Flere har peget på CMA CGM som et historisk lukket rederi, men det er ikke det billede, rederiet selv har af sin kommunikation. 

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs