CMA CGM: En gennemsigtig virksomhed er vigtig

Maersk Line åbnede som led i A.P. Møller-Mærsks strategi sin kommunikation betydeligt op i 2007, da Nils Smedegaard kom til at stå i spidsen for konglomeratet. Det samme anbefales andre rederier at gøre, men det er ikke altid tilfældet. Flere har peget på CMA CGM som et historisk lukket rederi, men det er ikke det billede, rederiet selv har af sin kommunikation. [fakta-1]
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Øget åbenhed betaler sig for maritime virksomheder
For abonnenter
Mærsk: "Ikke alt er relevant at tale om"
For abonnenter