Undersøgelse: Shipping bruger nettet mere og mere

Den maritime industri bruger internettet til at lave forretning i større og større omfang, men der er stadig plads til store forbedringer, skriver den maritime handelsside Shipserv.
Foto: Colorbox
Foto: Colorbox

Shipping-industrien bruger sociale medier og e-handel mere og mere, men samtidig er der stadig mangel på forståelse af brugen af internettet for shipping-industrien. Det fremgår af en årlig undersøgelse fra den maritime handelsportal Shipserv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også