
Shipping-industrien bruger sociale medier og e-handel mere og mere, men samtidig er der stadig mangel på forståelse af brugen af internettet for shipping-industrien. Det fremgår af en årlig undersøgelse fra den maritime handelsportal Shipserv.
"Resultaterne fra dette års undersøgelse viser en fortsat generel trend mod øget internet-aktivitet gennem e-handel, og over 25 pct. af de adspurgte selskaber laver nu al deres købsaktivitet - både indkøb og køb - over nettet - en stigning på 10 pct. i forhold til 2011. Men der er stadig mangel på forståelse af brugen af internettet i shipping-industrien, og det er bekymrende, at over 40 pct. af selskaberne ikke monitorerer succesen af deres aktivitet enten i en online eller offline kapacitet," skriver Shipserv.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app