SeaIntel: Rederier bør overvåge online-eksponering

Containerrederierne skal holde øje med, hvordan de omtales på medier som Wikipedia. En analyse fra SeaIntel viser, at følger rederierne ikke med, kan der hurtigt udbredes misforståelser om dem på nettet og i medierne.
Foto: Colorbox
Foto: Colorbox

Analysevirksomheden SeaIntel har set på, hvordan de store containerrederiers eksponering på sociale medier kan være med til at udbrede forkerte historier om rederierne. Ikke alle rederier er opmærksomme på at rette fejl i omtale på for eksempel Wikipedia, og det gør, at der kan opstå forkerte historier om rederierne på nettet og i medierne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også