ShippingWatch

SeaIntel: Containerrederiene har meget at lære om Google

Der er store muligheder for containerrederier for at forbedre deres placering i Google-søgninger og derigennem få fat på flere kunder. Det skriver SeaIntel i en analyse.

Foto: APM Terminals

De største containerrederier har gode muligheder for at tiltrække nye kunder ved at optimere deres hjemmesider, så de dukker op blandt de første i Google-søgninger. Det vurderer SeaIntel på baggrund af en analyse af de 20 største containerrederiers position fra seks Google-søgninger.

"Vi kan konkludere, at kun få af de store rederier systematisk har brugt teknikker til søgemaskineoptimering til indhold og design på deres hjemmeside. Dette repræsenterer selvfølgelig en stor mulighed for de redere, der beslutter at bruge SEO-teknikker (Search Engine Optimization, red.), eftersom de kunne tænkes at blive rangeret allerøverst i søgninger fra deres respektive kunder," skriver SeaIntel.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Maersk: Situationen stabiliserer sig i Shanghai

Situationen i Shanghai er ved at stabilisere sig, og generelt fungerer havnene i Kina godt, lyder det fra Maersk. Til gengæld melder rederiet om et fortsat stort pres på europæiske havne.

CBS lancerer bestyrelses-uddannelse for shipping

Med støtte fra en række profilerede shipping-navne er halvdelen af pladserne på det første modul af CBS’ nye Blue Board Leadership Programme allerede besat. Andreas Sohmen-Pao er blandt underviserne.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs