Maersk vil vide om de sociale medier er pengene værd

Efter at have fået megen opmærksomhed som frontløber i brug af sociale medier, vil Maersk Line nu undersøge, hvad tilstedeværelsen på de sociale medier overhovedet er værd. Et McKinsey studie bekræfter potentialet.

Hvad er det værd? Det er et spørgsmål, som mange har stillet sig selv, når de har læst om det ene eller det andet selskab, der fokuserer på sociale medier. Og det er netop det spørgsmål, som Jonathan Wichmann, Head of Social Media i Maersk Line, har sat sig for at besvare i en undersøgelse. Frem mod slutningen af året, vil han i samarbejde med en række internationale virksomheder finde ud af, om det kan svare sig for et selskab som Maersk Line at være på de sociale medier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også