Hvad er det værd? Det er et spørgsmål, som mange har stillet sig selv, når de har læst om det ene eller det andet selskab, der fokuserer på sociale medier. Og det er netop det spørgsmål, som Jonathan Wichmann, Head of Social Media i Maersk Line, har sat sig for at besvare i en undersøgelse. Frem mod slutningen af året, vil han i samarbejde med en række internationale virksomheder finde ud af, om det kan svare sig for et selskab som Maersk Line at være på de sociale medier.
"Målet er at prøve at værdisætte det. Mange er meget tilfredse med det i Maersk Line, men før eller siden kommer spørgsmålet jo; hvad er det værd? Det er det, vi skal besvare med studiet. Det kan jo godt være, at vi finder ud af, at det ikke har nogen værdi, eller at det ikke er den tid værd, vi bruger på det. Så må vi jo lukke det ned," siger Jonathan Wichmann.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app