
Rederierne har fået en stigende tilstedeværelse på de sociale medier bare i løbet af de sidste ti måneder. Det kan være en nem og billig mulighed for at kommunikere direkte med selskabers kunder. Men hvis det ikke er selskabet selv, der står bag den tilstedeværelse, kan det have uheldige konsekvenser, fremgår det af SeaIntels Sunday Spotlight.
"Selv for folk og selskaber, der ikke tror, at de sociale netværk, kan have en positiv effekt på bundlinjen, er det et ubestrideligt faktum, at deres selskaber allerede har en tilstedeværelse på sociale medier. Ethvert selskab vil derfor gøre klogt i at tage kontrol med den tilstedeværelse, eftersom alternativet måske ikke er så attraktivt," skriver SeaIntel.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app