ShippingWatch

Kuehne+Nagel: Containerrederierne reagerer ikke på klager

Det er nyttesløst at gå til containerrederierne og klage over forsinkede skibe, fortæller Kuehne+Nagels vicedirektør med ansvar for søfart, Otto Schacht, til ShippingWatch. "Det hjælper ikke," siger han. Lige nu er pålideligheden rekordlav.

Otto Schacht er vicedirektør med ansvar for den søbårne logistik hos Kuehne + Nagel. | Foto: PR-foto: Kuehne + Nagel

Situationen med forsinkede containerskibe, som ifølge flere opgørelser kun bliver værre, er man nødt til at acceptere som kunde.

Sådan lyder det fra Kuehne+Nagel, der er en af verdens største speditører, og som derfor dagligt er afhængig af den service, containerrederierne kan tilbyde.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Ugens bedste på ShippingWatch

Maersk fremrykkede sit klimamål og hævede forventningerne til 2021 i en uge, hvor DSV-topchef Jens Bjørn kaldte containerredernes indtog i logistik "betydningsløst". EU sagde nej til sydkoreansk storfusion, og Maersk Tankers lagde ny strategi frem.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs