Kuehne+Nagel: Containerrederierne reagerer ikke på klager

Det er nyttesløst at gå til containerrederierne og klage over forsinkede skibe, fortæller Kuehne+Nagels vicedirektør med ansvar for søfart, Otto Schacht, til ShippingWatch. "Det hjælper ikke," siger han. Lige nu er pålideligheden rekordlav.
Otto Schacht er vicedirektør med ansvar for den søbårne logistik hos Kuehne + Nagel. | Foto: PR-foto: Kuehne + Nagel
Otto Schacht er vicedirektør med ansvar for den søbårne logistik hos Kuehne + Nagel. | Foto: PR-foto: Kuehne + Nagel

Situationen med forsinkede containerskibe, som ifølge flere opgørelser kun bliver værre, er man nødt til at acceptere som kunde.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også