OW Bunker: Ingen problemer med at levere gasolie

1. januar 2015 træder SECA-zonerne i kraft i Nordeuropa, og rederne skal finde måder at mindske svovludledningen på. Én af dem er det dyrere lavsvovls-brændstof, som OW Bunker arbejder med.
Foto: Pressefoto
Foto: Pressefoto

2015 stiller nye krav til redere, der sejler i Nordeuropa, hvor SECA-zonerne træder i kraft. Men mange redere tøver fortsat med at vælge en løsning; På den ene side kan de vælge scrubber-teknologien, der renser skibenes røg for svovl. På den anden side har de LNG eller lavsvovlsolie (MGO) med 0,1 pct. svovl, som er de to eneste brændstoffer, man fremover må sejle med, hvis man ikke har installeret en scrubber.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også