Søforsikringsselskab: Nicheindsats viser sit værd

Strategien med at satse på nicheområder giver afkast hos det mindre søforsikringsselskab Lavaretus, fortæller de to danske chefer til ShippingWatch.
Foto: APM Terminals
Foto: APM Terminals

En strategi om at zoome ind på nicher har vist sig at være den helt rigtige for Lavaretus, et mindre søforsikringsselskab med hovedkontor i København. Det fortæller CEO, Lars Hendriksen, og COO samt chef for underwriting-afdelingen (tegning af forsikringer, red.) Michael Weber, i et interview med ShippingWatch tre år efter, at selskabet etablerede sig i hovedstaden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også