DSV skal vækste vildere end markedet i Malaysia

Med en gennemsnitlig årlig vækst i BNP på ca. fem pct. de seneste mange år er Malaysia et vigtigt marked for DSV. "Vi skal vokse hurtigere end markedet," siger landechef til ShippingWatch.
Foto: Privat
Foto: Privat

Selvom Malaysia ikke når op i ligaen som asiatisk tigerøkonomi, er væksten i fint gear, og derfor er landet et interessant og vigtigt marked for logistik- og speditørvirksomheden DSV, fortæller Kenneth Bruhn Christensen, landechef i Malaysia siden 2008 til ShippingWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også