DSV: Flere globale kunder skal sikre markedsandele

Nordea vurderer i en analyse, at det i 2013 lykkedes DSV at tage markedsandele. Men der er stadig plads til at vækste yderligere, særligt flere globale kunder er vigtigt, siger DSV.

Efter regnskabet fra den schweiziske Kuehne + Nagel forlede, konkluderer Nordea i en analyse, at den danske speditør DSV har taget markedsandele sammenlignet med konkurrenten, konkluderer Nordea og kalder det et vigtigt pejlemærke for DSV.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også