VLCC'ere kan nyde godt af LNG-brændstof

Hvis raterne for VLCC-markedet var bedre, ville den første råolietanker på LNG-brændstof have ramt vandet, siger Henrik O. Madsen, CEO for DNV GL.

Hvis ikke markedet for de store råolietankere, VLCC, var så elendigt, ville den første tanker på LNG-brændstof være en realitet, vurderer Henrik O. Madsen, CEO for det nye klasseselskab DNV GL Group. Kombinationen af skibene og LNG danner nemlig grobund for mere optimal drift, siger han til ShippingWatch:

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også