VLCC'ere kan nyde godt af LNG-brændstof

Hvis raterne for VLCC-markedet var bedre, ville den første råolietanker på LNG-brændstof have ramt vandet, siger Henrik O. Madsen, CEO for DNV GL.

Hvis ikke markedet for de store råolietankere, VLCC, var så elendigt, ville den første tanker på LNG-brændstof være en realitet, vurderer Henrik O. Madsen, CEO for det nye klasseselskab DNV GL Group. Kombinationen af skibene og LNG danner nemlig grobund for mere optimal drift, siger han til ShippingWatch:

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også