SeaMall: Konceptet virker

Etableringen af indkøbsselskabet SeaMall har taget længere tid end forventet. 2012 bød på endnu et underskud, bl.a. på grund af afskrivninger, men konceptet virker, fortæller CEO Per Nykjær Jensen til ShippingWatch.

Ingen af stifterne bag indkøbsselskabet SeaMall havde drømt om, at det ville tage flere år at få virksomheden op i omdrejninger, da de i 2010 stiftede den. Balancen i driften er stadig ikke helt på plads, og SeaMall har netop præsenteret et regnskab med et negativt resultat for 2012 på 272.268 euro.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også