Singapores kronjuvel sejler med underskud

Singapores største rederi NOL, som Maersk Line meldes interesseret i, har tabt penge på driften de seneste fem år, men har holdt sig flydende gennem frasalg.
AF JAN LUND

SINGAPORE - Selv om Neptune Orient Lines (NOL) har solgt ud af tunge elementer i forretningen i de senere år, har Singapores nationale flagskib i shippingindustrien haft svært ved at holde skuden flydende som en profitabel forretning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også