J. Lauritzen: Man kan ikke trylle i et dårligt marked

Med et dårligt marked er der ikke meget at stille op, siger CEO Jan Kastrup-Nielsen for J. Lauritzen om rederiets 1. kvartal , som endte med et minus på 25,6 mio. USD.

J. Lauritzen har ikke mange muligheder i det fastfrosne tørlastmarked, og derfor var det dårlige resultat for rederiets 1. kvartal helt ventet, siger CEO Jan Kastrup-Nielsen til ShippingWatch:

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu