Kurt Skov: Nicheforretninger vigtigere for Blue Water

Olie, gas og vind, fødevaretransporter og logistik for krydstogtskibe trak Blue Water Shipping stærkt gennem krisen, da afmatningen ramte den traditionelle fragt af industrigods. Og de "nicheagtige" forretninger vokser fortsat, siger bestyrelsesformand Kurt Skov til ShippingWatch.
Foto: PR
Foto: PR

"Vi skal udvikle os over hele verden, men det bliver med en langsom og kontrolleret vækst med de nordiske lande inklusiv Færøerne, Island og Grønland som vores hjemmemarked," siger bestyrelsesformand Kurt Skov, Blue Water Shipping, til ShippingWatch, efter et 2012-regnskab, hvor virksomheden for tredje år i træk fremlægger rekordtal for såvel omsætning som overskud.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også