Analytiker: Stadig huller i Maersks åbenhed
For bare 5-6 år siden var det en sort boks, hvad der foregik i A.P. Møller-Mærsks maskinerum - især når det gjaldt investeringer i olie- og boredivisionerne. Nu er det meget bedre, men der er stadig et stykke vej, før koncernen kan måle sig med den internationale shippingbranche og øvede kommunikationsivrige virksomheder i det hele taget. Det vurderer senior aktieanalytiker Ricky Steen Rasmussen fra Nykredit Markets over for ShippingWatch. [fakta-1]
Læs hele artiklen
Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Åbenhed: Antikorruption på dagsordenen hos MACN
For abonnenter
Udfordring for Maersk at kommunikere som konglomerat
For abonnenter
CMA CGM: En gennemsigtig virksomhed er vigtig
For abonnenter