Analytiker: Stadig huller i Maersks åbenhed

Det er positivt, at Esplanaden har åbnet dørene for mere og bedre kommunikation til analytikere og medier, men døren kan stadig åbnes endnu mere for at køre en optimal kommunikation ud ad til, vurderer senior aktieanalytiker Ricky Steen Rasmussen fra Nykredit Markets.
Foto: Nykredit
Foto: Nykredit

For bare 5-6 år siden var det en sort boks, hvad der foregik i A.P. Møller-Mærsks maskinerum - især når det gjaldt investeringer i olie- og boredivisionerne. Nu er det meget bedre, men der er stadig et stykke vej, før koncernen kan måle sig med den internationale shippingbranche og øvede kommunikationsivrige virksomheder i det hele taget. Det vurderer senior aktieanalytiker Ricky Steen Rasmussen fra Nykredit Markets over for ShippingWatch. [fakta-1]

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også