ShippingWatch

Analytiker: Stadig huller i Maersks åbenhed

Det er positivt, at Esplanaden har åbnet dørene for mere og bedre kommunikation til analytikere og medier, men døren kan stadig åbnes endnu mere for at køre en optimal kommunikation ud ad til, vurderer senior aktieanalytiker Ricky Steen Rasmussen fra Nykredit Markets.

Foto: Nykredit

For bare 5-6 år siden var det en sort boks, hvad der foregik i A.P. Møller-Mærsks maskinerum - især når det gjaldt investeringer i olie- og boredivisionerne. Nu er det meget bedre, men der er stadig et stykke vej, før koncernen kan måle sig med den internationale shippingbranche og øvede kommunikationsivrige virksomheder i det hele taget. Det vurderer senior aktieanalytiker Ricky Steen Rasmussen fra Nykredit Markets over for ShippingWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs