Mitsui's massive spareplan kan trække blodige spor

Topledelsen i japanske Mitsui OSK Lines anført af Koichi Muto vil sælge ud af tørlast- og tankskibe, hugge op og ikke mindst annullere kontrakter og levere indchartrede skibe tilbage.

Topchef Koichi Muto fra japanske Mitsui OSK Lines (MOL) leverer i en detaljeret tale-til-nationen-og-investorer redegørelse nogle mørke udsigter fredag for et af verdens største rederier, der for andet år i træk må konstatere et underskud i milliardklassen, ca. 1 mia. USD i 2012.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også