KG-krise kan splitte tysk shippingsektor
Ualmindelig dårligdom kan blive afløst af rent ragnarok i det tyske shippingmarked, der som det eneste i verden fortsat er baseret på de små KG-fonde, hvor private investorer kan skyde penge i drift af et mindre antal skibe. Det synes at være vurderingen fra industrien, efter at de seneste uger har budt på nødråb fra redere, tilbageholdenhed fra banker, og usikkerhed om fremtiden for KG-fondsstrukturen.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Rederiforeningen vil følge tysk finansieringsløsning tæt
For abonnenter
Tyske redere vil have statsbank til at hjælpe sektoren
For abonnenter