Drivhusgas og ballastvand øverst på Rederiforeningens MEPC-agenda

Det er regler for skibes udledning af drivhusgasser og ballastvandskonventionens implementering, som har størst prioritet for Rederiforeningen, når de i næste uge deltager på IMOs møde i komiteen for miljøregulering.

Hvordan skal skibsfarten klimareguleres? Og hvordan skal ballastvandreglerne fungere i praksis? Det er to spørgsmål, som Danmarks Rederiforening vil følge intenst på den kommende uges møde i MEPC - IMOs komité for beskyttelse af havmiljøet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også