Smedegaard: Joint venture skal give know-how om Frankrig

Det nyligt annoncerede joint venture mellem DFDS og Louis Dreyfus Armateurs' selskab LD Lines skal øge DFDS' know-how og position på det franske marked, fortæller CEO, Niels Smedegaard, til ShippingWatch.
Foto: DFDS
Foto: DFDS
AF KATRINE GRØNVALD RAUN

Det kan aldrig skade at styrke sin position på et nyt marked og samtidig få en tidligere indirekte konkurrent som samarbejdspartner. Sådan lyder vurderingen af det nye joint venture mellem DFDS og Louis Dreyfus Armateurs fra CEO for DFDS Niels Smedegaard. Et samarbejde, der skal styrke rederiets position og viden på det franske marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også