Kunder tester Nordens forretningsmodel
D/S Nordens mangeårige forretningsmodel med langsigtet kontraktdækning, som det økonomisk velpolstrede rederi har haft betydelige succes med, er under pres fra kunder, der ønsker genforhandling af kontrakter under den alvorlige krise ikke mindst i tørlastmarkedet. Det erkender Nordens CEO Carsten Mortensen i forlængelse af rederiets halvårsregnskab offentliggjort onsdag.
Læs hele artiklen
Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Nordens regnskab skuffer en smule
For abonnenter
Analytiker: Rædsomt rateniveau for Norden
For abonnenter