Kunder tester Nordens forretningsmodel

Selvfølgelig mærker vi et pres fra kunder, der gerne vil genforhandle kontrakter, siger Nordens CEO Carsten Mortensen: "Vores forretningsmodel har vist sit værd tidligere og under meget udfordrende tider. Det vil den også gøre nu i det ekstremt vanskelige tørlastmarked."

D/S Nordens mangeårige forretningsmodel med langsigtet kontraktdækning, som det økonomisk velpolstrede rederi har haft betydelige succes med, er under pres fra kunder, der ønsker genforhandling af kontrakter under den alvorlige krise ikke mindst i tørlastmarkedet. Det erkender Nordens CEO Carsten Mortensen i forlængelse af rederiets halvårsregnskab offentliggjort onsdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også