Maersk Drilling: Flere muskler skal lokke kunderne

Maersk Drilling skal op på en kritisk masse, hvor selskabet kan komme mere ud til kunder, der hidtil er blevet mødt med et "udsolgt"-skilt. Opskriften hedder organisk vækst, men selskabet holder øje med gode tilbud, forklarer topchefen.
Foto: Maersk Drilling
Foto: Maersk Drilling
AF THOMAS BO CHRISTENSEN OG SØREN SPRINGBORG, ENERGIWATCH

Målet er klart for Maersk Drilling og topchef Claus V. Hemmingsen - A.P Møller-Mærsk-koncernen forventer, at selskabet 2018 lander et overskud på minimum én mia. dollar.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også