FMC opfordrer containerrederier til at skabe klarhed om ekstragebyrer

Ekstragebyrer for forsinket ankomst eller afhentning af containere i havnene skal fremgå tydeligt på rederiernes websider, og der skal være klare procedurer for kunde-tvister, anbefaler USA's maritime myndighed FMC.
Foto: PR / CMA CGM
Foto: PR / CMA CGM

Containerrederierne skal hurtigst muligt indføre forbedringer på tre områder som skal tydeliggøre deres ekstragebyrer for containere, som ligger for længe eller bliver afleveret for sent i havnene.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også