DHL-chef mener at salget af DB Schenker har taget alt for lang tid

Salgsprocessen af DB Schenker har stået på i årevis. Nu ser DHLs speditørchef tilbage på processen, der har været fyldt med rygter, som også blev en torn i øjet på den store tyske speditør.
”Jeg mener, at DB Schenkers salgsproces har taget for lang tid,” siger Tim Scharwath til ShippingWatch | Foto: Rolf Vennenbernd/AP/Ritzau Scanpix
”Jeg mener, at DB Schenkers salgsproces har taget for lang tid,” siger Tim Scharwath til ShippingWatch | Foto: Rolf Vennenbernd/AP/Ritzau Scanpix

Salgsprocessen af DB Schenker har taget for lang tid og har skabt rygter og forvirring for ikke bare DHL, men også resten af speditørbranchen 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også