DSV-direktør søger kompromis i retssag mod butikskæde

Fremfor at bruge tid og penge på en retssag, der kan trække i langdrag, vil DSV hellere søge mulighederne for at nå frem til et kompromis i striden med Flying Tiger Copenhagen, fortæller driftsdirektøren. 
Foto: DSV
Foto: DSV
af ASGER SKOVDAL JEPSEN

Transport- og logistikfirmaet DSV søger så vidt muligt at finde et kompromis i den verserende retssag mod butikskæden Flying Tiger Copenhagen, som firmaet befinder sig i.

Det fortæller Jens Lund, driftsdirektør og direktør for forretningsudvikling i DSV, til Børsen.

Flying Tiger Copenhagen har sagsøgt DSV for et trecifret millionbeløb grundet uoverensstemmelser om høje fragtrater og manglende kapacitet. Og frem for at bruge tid og penge på en voldgiftssag, der kan trække i langdrag, er DSV villig til at gå i dialog med butikskæden for at finde et kompromis, begge virksomheder kan være tilfredse med.

”Det er helt normalt, at du har kommercielle settlements. Du kan sagtens have kunder, der er utilfredse med nogle ting. Så siger man til kunden, du siger sådan her, vi siger det her, og så må vi prøve at finde en løsning,” siger Jens Lund til avisen.

(Denne artikel er leveret af vores søstermedie MobilityWatch)

DSV bekræfter søgsmål fra Flying Tiger

Medie: Vestas truer DSV med retssag for overpriser

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også