FreightTech-virksomhed søger vækstmillioner: Vi er blevet overhalet indenom

Bookingvirksomheden Con-Linq har behov for kapital, hvis de skal blive globale. Det siger direktøren i den 13 år gamle virksomhed i interview med ShippingWatch, hvor han også erkender, at virksomheden er blevet overhalet indenom.
Con-Linq beder nu om kapital udefra i jagten på at blive globale. | Foto: Con-Linq
Con-Linq beder nu om kapital udefra i jagten på at blive globale. | Foto: Con-Linq

Da Mark Hammersholt Kristensen i 2006 startede softwarefirmaet Con-Linq, der betjener transport- og logistikindustrien med onlinebooking, var det ikke planen, at han 13 år efter ville blive nødt til at bede om kapital udefra.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu