OMT om feedermarked: Der er puls, men ikke mere end det

Værfterne i Kina er sultne, fordi tørlastmarkedet er dødt, mens der inden for container stadig er puls i feedersegmentet, siger Thomas Eefsen, udviklingsdirektør i Odense Martime Technology, til ShippingWatch. "Men det er heller ikke mere end det," tilføjer han.
Thomas Eefesen er direktør for forretningsudvikling i OMT. | Foto: OMT/PR
Thomas Eefesen er direktør for forretningsudvikling i OMT. | Foto: OMT/PR

Ligesom særligt de sydkoreanske værfter kæmper med den udeblivende ordreindgang, kan det svage marked for nybygninger mærkes blandt de kinesiske værfter, der er det vigtigste marked for den danske skibsdesigner OMT, Odense Maritime Technology.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også