OMT om feedermarked: Der er puls, men ikke mere end det
![Thomas Eefesen er direktør for forretningsudvikling i OMT. | Foto: OMT/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8750890.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Thomas%2520Eefsen%2520OMT%25203x5.jpg)
Ligesom særligt de sydkoreanske værfter kæmper med den udeblivende ordreindgang, kan det svage marked for nybygninger mærkes blandt de kinesiske værfter, der er det vigtigste marked for den danske skibsdesigner OMT, Odense Maritime Technology.
Læs hele artiklen
Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
OMT hæver omsætning med 67 procent
For abonnenter