Krise obstruerer Seamalls forretningsmodel

Det er ganske enkelt svært at få rederierne til at ændre forretningsmodel, når det er dårlige tider, har indkøbsfællesskabet Seamall erfaret. Det er dog stadig etableringsudgifterne, der driller mest.

Direktør i indkøbsfællesskabet Seamall Per Nykjær Jensen havde håbet på et væsentligt bedre resultat for selskabet i 2013, siger han til ShippingWatch efter regnskabet i sidste uge.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også