MAN om ny kontrakt: Det er temmelig epokegørende

Der er tale om et gennembrud for MAN Diesel & Turbo, når selskabet i dag kan offentliggøre den første kontrakt på selskabets ME-GI motor til et containerskib, der bliver det første oceangående skib, der skal bruge LNG som det primære brændstof.

MAN Diesel & Turbo har underskrevet sin første kontrakt på selskabets ME-GI motor. Det er et stort gennembrud for selskabet, eftersom skibet, motoren skal drive, er det første oceangående skib nogensinde, der primært vil blive drevet af flydende naturgas. Det åbner samtidig for nye salgsmuligheder for MAN Diesel & Turbo, fortæller Ole Grøne, Senior Vice President Low-Speed Sales and Promotions, til ShippingWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også