Endofa efter overskud: "Vi er blevet bedre til at vælge vores kampe"
Det danske bunkerselskab Endofa er blevet bedre til at vælge sine kampe og fokuserer nu på bundlinjen, frem for at øge omsætningen. Kulturændringen er en del af forklaringen på koncernens første overskud i 2016, fortæller CFO til ShippingWatch.
![Foto: Modelfoto/Colourbox](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8665324.ece/ALTERNATES/schema-16_9/bunker.jpg)
En mere konservativ tilgang til køb og salg af skibsbrændstof har skabt det første overskud i Endofas historie.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Partner og medstifter forlader Endofa
For abonnenter
Monjasa bekræfter underskud på 26 mio dollars
For abonnenter
Bunker Holding rekrutterer til hemmeligt projekt
For abonnenter