ShippingWatch

Tyske banker fanget i dyre skibskontrakter

Nødlidende tyske shippingbanker har i årevis været låst af dyre skibskontrakter med management-selskaber, der har forhindret banker i at sælge ud af skibe. Det kan ændre sig nu, vurderer kilder over for Shippingwatch.

Foto: Hafen Hamburg

Der kan være store ændringer på vej i den tyske shippingklynge.

Stribevis af lukrative kontrakter for tyske ship management-selskaber, der blev indgået før finanskrisen og også ramte den internationale shippingindustri, begynder i stigende omfang at løbe ud.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Höegh Autoliners går med i klimakoalition

Det norske bilrederi Höegh Autoliners indtræder i klima-alliancen First Movers Coalition, der også tæller Maersk, som ”frontløbere på bæredygtighedsområdet i deres sektor”.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs