Martin Stopford: Shippings forretningsmodel er forældet

Teknologien er allerede blevet presset hårdt af shippingindustrien, men der er brug for mere. Forretningsmodellen er forældet, mener Martin Stopford fra Clarksons Research. Her er hans løsninger.
Foto: Carsten Lundager
Foto: Carsten Lundager
AF KATRINE GRØNVALD RAUN

Forretningsmodellen i shippingindustrien er forældet. Så kort og kontant beskriver Martin Stopford, der er præsident for Clarksons Reasearch, situationen for mange rederier i dagens marked på Danish Maritime Technology Conference i Københavns Sydhavn torsdag formiddag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også