Maersk Line styrker kommunikationen

Maersk Lines kommunikations-afdeling styrker nu beredskabet med endnu en medarbejder, der kommer fra Maersk Group Media Relations.
Foto: Maersk Line
Foto: Maersk Line

Maersk Line styrker den strategiske kommunikation med endnu en mand i form af Mikkel Linnet, der kommer fra en kommunikationsstilling i Maersk Group.

Det fortæller Senior Press Officer Michael Storgaard, der bliver Mikkels nye chef, til ShippingWatch.

"Vi har fået Mikkel med, fordi vi gerne vil forbedre mediehåndteringen. Vi skal være bedre, dygtigere og mere proaktive for at fortælle de gode historier," siger Michael Storgaard, der yderligere fortæller, at det før så lukkede firma nu oplever en klart stigende interesse fra ikke alene branchemedier, men også mere generelle medier.

"Det er vi glade for, og skal vi håndtere det, skal vi tilføje ressourcer," tilføjer han.

Mikkel Linnet kommer lige som Michael Storgaard til at håndtere pressehenvendelser, hvilket der fremover vil blive bedre tid til. Derudover skal han være med til at udvikle presseberedskabet i en ny retning.

"Vi skal lave flere pressebriefings som den om netværket, som Maersk Group arrangerede for nylig, og som der var stor interesse for. Der er et stigende behov for kendskab til, hvad vi laver, hvordan og hvad shipping betyder for samfundet," siger Michael Storgaard og fortsætter:

"Endelig skal Mikkel styrke det reaktive beredskab. Vi har jo desværre en gang imellem hændelser, også uden for normal arbejdstid, og med ham kan vi bedre understøtte medarbejderne ude i verden."

Mikkel Linnet tiltræder Maersk Line 1. november efter 2,5 år hos Maersk Group Media Relations.

Maersk Supply Service får ny CFO

Leder af DTUs maritime center skifter til Maersk

Ny CCO hos Maersk Drilling fra Transocean 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også