Analytiker: Shipping må give køb på forretnings-hemmeligheder

I løbet af de næste ti år må rederierne enten give køb på sine hemmeligheder eller se på, mens raterne falder. Sådan lyder det fra konsulent Lars Jensen fra SeaIntel Consulting i et af de første arrangementer i Danish Maritime Days.
AF JOHANNES HARTKOPF-MIKKELSEN

Hvad kommer til at præge shippingbranchen i 2025? Det spørgsmål har omtrent 300 personer i shippingbranchen taget stilling til i en rundspørge, som Matthew Spaniol, ph.d Danske Maritime, har udført. Det affødte omtrent 300 forskellige svar, og således er et af de første arrangementer i Danish Maritime Days 2015 skudt i gang på Aalborg Universitet i København under titlen "Shipping in year 2025".

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også