Maersk Line i Sydøstasien: Vi skal forbedre vores service
Enhver kan sejle fra én havn til en anden, så hvis Maersk Line vil bibeholde sin markedsandel, skal den danske mastodont konkurrere på andre parametre end prisen. Kundeservicen skal i højsædet, siger Sydøstasien-chefen til ShippingWatch.
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5917107.ece/ALTERNATES/schema-16_9/lars_mikael_jensen_006.jpg)
AF TENNA SCHOER
SINGAPORE
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Vestager forsvarer de store containeralliancer
For abonnenter
Nu rammer containerslump også kontrakterne
For abonnenter