DSV har kapret nye og større kunder

En mere struktureret tilgang til større kunder har sikret DSV større kunder, som er stærkt medvirkende til, at koncernen vokser mere end markedet, siger adm. direktør Jens Bjørn Andersen til ShippingWatch.

DSV's topchef Jens Bjørn Andersen er mere end tilfreds med transportkoncernens vækst inden for søfragt i divisionen air & sea. DSV voksede mere end markedet og har taget markedsandele i 2. kvartal, og Jens Bjørn Andersen tilskriver større kunder som en væsentlig del af forklaringen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også