Prisaftaler koster K Line 54 mio USD

Rederiet K Line må  tage et ekstraordinært tab på 54,6 mio. USD i sagen om ulovlige prisaftaler med blandt andet Wilhelmsen og Nippon Yusen KK.

Det japanske RoRo-rederi Kawasaki Kisen Kaisha, K Line, mærker i det seneste kvartalsregnskab for 2013 konsekvenserne af, at være del af den verserende sag, hvor de japanske myndigheder har mistænkt norske Wallenius Wilhelmsen Logistics, samt de japanske rederier Nippon Yusen Kaisha (NYK Line), Nissan Motor Car Carrier og K Line for ulovlige prisaftaler i transporten af biler mellem Japan og Europa.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også