Analyse: Sådan er pirateriet ved Vestafrika

Risk Intelligence har analyseret pirateriet ved Vestafrika, der primært rammer tankskibe. Læs nogle af konklusionerne her.
Foto: IMO
Foto: IMO

Siden 2010 har pirateri og tyveri af tanklast været et problem for tankskibsredere. Sikkerhedsfirmaet Risk Intelligence har nu for første gang udgivet en dedikeret rapport om kapring af tankskibe i Guineabugten. Risk Intelligence har analyseret data fra 2010 til august 2013 og har på den baggrund lavet en mønsteranalyse af piratangrebene.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også