Asiatiske afskibere: Drop modstand mod miljøkrav

Mens containerindustrien og afskibere afventer de juridiske vurderinger af den nye mega-alliance, P3, mellem verdens tre største containerrederier Maersk Line, MSC og CMA CGM fra konkurrencemyndighederne i EU, USA og Kina, kan rederierne efter alt at dømme forvente kritiske øjne fra de store kunder i Asien, der er repræsenteret i Asian Shippers Council, og som dækker 20 interesseorganisationer i 16 lande.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Alphaliner: Ny mega-alliance vil stabilisere industri
For abonnenter
EUs konkurrencesag mod linjerederierne runder to år
For abonnenter
ICS: Miljøkrav vil koste shipping 50 mia USD årligt
For abonnenter