Mindre containerskibe hårdt ramt af tysk KG-kollaps

Efter sammenbruddet af Tysklands finansieringssystem med private investorer i de skattebegunstigede KG-fonde er det ifølge Drewry et åbent spørgsmål, hvor kapitalen til fornyelsen af de virkelige arbejdsheste skal komme fra.

Fornyelsen af de mindre containerskibe under 3.000 teu, som er de virkelige arbejdsheste i den interregionale trafik, styrer ifølge analysehuset Drewry mod alvorlige problemer på grund af det regulære kollaps i det tyske finansieringssystem med vanskelighederne i de mange KG-fonde.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også