Seago Line: Europæisk short-sea på en knivsæg

Konkurrencen på europæisk short-sea, de korte intra-europæiske ruter, er benhård ifølge Seago Lines CEO, Jakob Bomholt. ShippingWatch har interviewet Bomholt om udfordringerne.

Det europæiske short-sea marked er ikke så uoverskueligt som det asiatiske, men kampen om kunder og last mellem rederierne er måske lige så hård.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også