Briterne vil udnytte global PR-effekt fra Marco Polo

En britisk handelsdelegation vil markedsføre sit hjemlands skibsregister i Asien efter successen med verdens største containerskib Marco Polo og Evergreens planer om lade rederiets nye skibe sejle under britisk flag.
Foto: CMA CGM
Foto: CMA CGM

Et større britisk fremstød i Singapore i foråret skal forsøge at tiltrække asiatiske og andre redere til det britiske flag. Dermed synes briterne at ville udnytte den vigtige og internationale markedsføringseffekt, som verdens foreløbig største containerskib Marco Polo på 16.000 teu fra franske CMA CGM har givet briterne ved at lade skibet registrere i Storbritannien.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også