ShippingWatch

SeaIntel: Maersk-indgreb på Asien-Europa er ikke nok

Maersk Line og CMA CGMs kapacitetsudtrækning på Asien-Europa er godt nyt, men det er ikke nok til at skabe rigtig stabilitet på ruten, siger Lars Jensen fra SeaIntel til ShippingWatch. Udtrækningen får heller ikke Fearnley Securities til at ændre syn på sektoren.

Foto: Maersk Line

Det er positivt, og det understøtter ratestigningerne. Men det skaber ikke stabilitet og solide ratestigninger. Det er Lars Jensens umiddelbare kommentar til Maersk Line og CMA CGMs kapacitetsudtrækning på Asien-Europa sejladsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Maersk dropper blockchain-platformen Tradelens

Der kommer ikke til at blive videreudviklet på den digitale platform Tradelens, som Maersk har stiftet. Platformen lukker ved udgangen af første kvartal 2023 på grund af manglende opbakning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs