SeaIntel: Maersk-indgreb på Asien-Europa er ikke nok

Maersk Line og CMA CGMs kapacitetsudtrækning på Asien-Europa er godt nyt, men det er ikke nok til at skabe rigtig stabilitet på ruten, siger Lars Jensen fra SeaIntel til ShippingWatch. Udtrækningen får heller ikke Fearnley Securities til at ændre syn på sektoren.
Foto: Maersk Line
Foto: Maersk Line

Det er positivt, og det understøtter ratestigningerne. Men det skaber ikke stabilitet og solide ratestigninger. Det er Lars Jensens umiddelbare kommentar til Maersk Line og CMA CGMs kapacitetsudtrækning på Asien-Europa sejladsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også