SeaIntel: Maersk-indgreb på Asien-Europa er ikke nok

Maersk Line og CMA CGMs kapacitetsudtrækning på Asien-Europa er godt nyt, men det er ikke nok til at skabe rigtig stabilitet på ruten, siger Lars Jensen fra SeaIntel til ShippingWatch. Udtrækningen får heller ikke Fearnley Securities til at ændre syn på sektoren.
Foto: Maersk Line
Foto: Maersk Line

Det er positivt, og det understøtter ratestigningerne. Men det skaber ikke stabilitet og solide ratestigninger. Det er Lars Jensens umiddelbare kommentar til Maersk Line og CMA CGMs kapacitetsudtrækning på Asien-Europa sejladsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også